קידום אתרים באינטרנט

הידעתם שכל התוצאות שמופיעות בעמוד הראשון בגוגל הן תוצאה של דם, יזע, דמעות והרבה עבודה קשה שנקראת קידום אתרים באינטרנט. למעשה, כיום כמעט בלתי אפשרי להגיע לעמוד הראשון בגוגל בלי לעשות קידום אתרים כלשהו, ממומן או אורגני.

אמנם בעבר היה די בשרבוט כמה משפטים חסרי משמעות כדי להגיע למטרה, אבל מאז נוספו אתרים חדשים והאלגוריתם של גוגל השתכלל כך שהמסקנה אחת – כדי להיות במקום הראשון עד העשירי (כלומר בעמוד הראשון בגוגל) צריך לעבוד וקשה.

 

חינם שעולה ביוקר

וזה לא הכל כי עליכם להיות סופר מקצועיים גם אם בחרתם באופציה החינמית לכאורה – קידום אורגני. הודות לעובדה שהאלגוריתם של גוגל כולל כ-200 פרמטרים שונים בחשיבות משתנה שמתעדכנים כל הזמן – עליכם להיות עם יד על הדופק כדי לא להישאר מאחור.

ומכיוון שזו משימה כמעט בלתי אפשרית (בהנחה שאתם עובדים משרה מלאה ולא אנשי קידום אתרים), אנחנו ממליצים לשכור את שירותיו של מקדם אתרים ובקיצור – לשלם כסף למרות שהאופציה היא כאמור חינמית.

והמלצה נוספת – אל תנסו להתחכם ולעשות את זה לבד כי מספיק צעד לא נכון ואתם נענשים, כלומר סופגים עונשים שמורידים את הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש. ועל כך נאמר – אל תנסו את זה בבית…

 

איזה מקדם אתרים לבחור?

אם אתם מתלבטים איזה מקדם אתרים לבחור עבור המשימה, בטח תשמחו לדעת שהכנו עבורכם רשימת תכונות שעליו לעמוד בו, למשל עליו לקדם עבורכם ביטויים או מילות מפתח שעונים על שני הסעיפים : גם משמעותיים מבחינת נושא האתר שלכם וגם תחרותיים מבחינת מנוע החיפוש גוגל.

בנוסף, מומלץ לפנות למקדם אתרים שיש לו את הידע והנסיון הרלוונטי, שעובד בשקיפות מלאה מולכם מבלי לוותר על האמינות והכי חשוב – שיש עליו המלצות בתחום קידום אתרים באינטרנט.

ואם זה נראה לכם כמו מדע בדיוני אתם טועים ומטעים מסיבה אחת – רק עמידה בתכונות אלו מבטיחה שתגיעו למטרה, הן מקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל לאורך זמן והן תנועה איכותית לאתר שלכם.

 

לסיכום

קידום אתרים באינטרנט הוא תורה בפני עצמה ומקצוע לכל דבר ועניין. לכן, אנחנו ממליצים להשאיר את הנושא לטיפולם של מקצוענים, ממש כמו שאתם לא מבצעים טיפול שיניים בעצמכם או פותחים סתימות בביוב לבד.

למעשה, קידום אתרים באינטרנט הוא הרבה יותר ממה שאתם חושבים ואנחנו אומרים – למה להסתכן בכך שכל עבודתכם תרד לטמיון כשאפשר לפתור את הנושא באמצעות בעל מקצוע? או כמו שאמרו חכמים – תתרכזו במה שאתם עושים הכי טוב ותשאירו את כל השאר לאחרים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *